Česky CZK
:
:


:

 
CZK | EUR

Bern

Značka Bern reprezentuje americkou společnost specializovanou na ochranu hlavy. Je jedním z největších výrobců helem na snowboardskatebmx, ale také in-line nebo vodní sporty. Svým individuálním přístupem ke každému jezdci, vyzdvihuje jeho osobnost a styl. Bern představuje jedinečnou koncepci "Unlimited" s vyměnitelnými úplety, díky kterým vám stačí pouze jedna helma na zimní i letní sporty. Lifestyle podporuje i dalšími produkty, jako jsou chrániče nebo sluchátkaVšechno zboží Bern na našem e-shopu máme skladem na prodejně v Brně!

Jak to celé začalo

Na úplném začátku značky Bern stojí Dennis Leed, který v roce 2004 rozběhl její samotný vývoj. Dennis je vášnivý sportovec, který se věnuje řadě extrémních sportů, mezi nimi například snowboardingu, jízdě na motokárách, ale i bruslení. Již během svých tréninků dokázal nejlépe ocenit, jakou hodnotu má správná ochrana hlavy. Bylo mu jasné, že povědomí o využití helem je potřeba zvýšit a tak je sám začal testovat.

Pouze jedna helma na zimní i letní sporty

V roce 2004 shromáždil tým partnerů, s nimiž rozproudil vizi značky "Bern Unlimited". Vzápětí na to, spolu s přítelem Brucem Wilsonem postavili vedle jeho domu obrovskou halu, kam se přestěhoval i s dalšími vývojáři, jako jsou například Adam GodwinJosh Walker. S designerem Jonathanem Bakerem úzce spolupracovaly na návrhu a konstrukci přilby, která by měla zajistit nejlepší ochranu hlavy. Vymysleli univerzální kryt s vyměnitelnými úplety, které jsou speciálně přizpůsobeny pro letní nebo zimní sporty. Během tohoto období se Dennis seznámil s Johnem QuilgleyemBuzz Studia, se kterým vymysleli samotný brand, logo a marketing. Byl to obdivuhodný projekt plný kreativity, nadšení a tvrdé práce.

Bern helmy pro všechna roční období

Přeměna v hotový produkt

Dennis využil své výrobní zkušenosti, oslovil továrny, které se specializovaly na výrobu přileb, aby proměnil vizi do hotového výrobku. Po několika cestách do Číny se rozhodl pro Lucky Bell Plastic Factory, která splňovala největší očekávání. V září 2005 se značka Bern zúčastnila výstavy "Action Sport Retailer". V únoru 2006 již Seth Wescott, americký snowboardista, představil značku světu na Olympijském zlatě ve snowboardingu v Turíně. Od tohoto momentu návštěvnost webu Bern stoupla ze 120 návštěv denně na 9850.

Dnes nás Bern vyzývá: "Pojďte ven, bavte se, buďte aktivní, ale vždy se ujistěte, že je vaše hlava v bezpečí!" Vášnivost, komfort, technologie ale i jedinečný design, to jsou parametry, které napomáhají značce Bern k úspěchu a evoluci.

 

Newsletter

Nezmeškejte příležitost, jak výhodně nakoupit!

Zobrazení informací o certifikátu Heureka - Ověřeno zákazníky