FAQ - nejčastější dotazy

Nákup přes e-shop

Kdy mi bude doručeno objednané zboží?

Zboží Vám doručíme BĚHEM DVOU PRACOVNÍCH DNŮ.

Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží objednané v e-shopu si můžete vyzvednout v kamenné prodejně v Brně, kde pro Vás bude připraveno po dobu 7 kalendářních dní. Po uplynutí této doby bude nevyzvednuté zboží zařazeno zpět do prodeje. Využít také můžete služby Zásilkovna, která umožňuje uložení balíku na více než 2 500 výdejních místech v ČR a SR.

Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

Zboží posíláme pomocí kurýrních služeb PPL, Geis CZ a České pošty. Doručovatel zásilky Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste neplatili zboží on-line pomocí Vaší platební karty) a další případné náležitosti. Zásilka bude obsahovat objednané zboží, doklad o nákupu a malou pozornost v podobě samolepek, odznáčků a katalogů.

Na kolik mě přijde poštovné?

Při menším nákupu zaplatíte za poštovné 99 Kč. Zvýhodněné poštovné 55 Kč mají členové ZEZULA Clubu. Podívejte se na aktuální ceník dopravy zboží.

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Ano, běžně zasíláme zboží i do zahraničí. Podívejte se na aktuální ceník dopravy do zahraničí.

Máte i velikosti, které nejsou uvedeny na webu?

V našem e-shopu nabízíme jen aktuálně dostupné velikosti. V případě, že si chcete objednat velikost, která není zobrazena u produktu, kontaktujte nás. Prověříme dostupnost produktu u dodavatele a možnost jeho dodání.

Mohu zaplatit zboží platební kartou?

Ano, přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Informujte se u Vaší banky o možnosti používání Vaší karty k platbě na internetu. Více informací: Platby kartou

Nabízíte i jiné platební metody?

Ano, při platbě zboží objednaného přes e-shop můžete využít platební systém PayU, který zaručuje rychlou a bezpečnou online platbu z Vašeho účtu. Více informací: Platby přes PayU

Poskytnete mi na zboží nějakou slevu?

Zaregistrujte se staňte se členem našeho věrnostního programu ZEZULA Club. Získáte řadu výhod a můžete dosáhnout až na slevu 20 % na nové nezlevněné zboží.

Potřebuji znát podrobnější technické údaje o snowboardu. Pomůžete mi?

Bližší informace o veškerém zboží Vám rádi sdělíme, neváhejte a zeptejte se nás! Koukněte i na náš blog, v sekci Poradna najdet řadu užitečných článků, kde Vám poradíme s výběrem a správnou údržbou vybavení.

Výměna nebo vrácení zboží

Pokud mi zboží, které si objednám, nebude sedět, můžu ho vrátit nebo vyměnit?

V případě, že Vám nesedí velikost nebo Vám zboží nevyhovuje z jiného důvodu, můžete jej do čtrnácti dnů od doručení vyměnit nebo vrátit. Zboží nesmí být použité. Podrobný postup: Jak postupovat při výměně či vrácení zboží?

Objednal jsem si ve Vašem e-shopu boty na snowboard. Při vyzkoušení jsem zjistil, že jsou mi malé. Chtěl bych je tedy reklamovat. Jak mám postupovat?

Pozor, v tomto případě se nejedná o reklamaci. Reklamace se týká pouze zboží, u kterého se projeví objektivní vada. V tomto případě jde o vrácení nebo výměnu zboží. Pošlete nám zboží zpět a záleží jen na Vás, zda budete chtít vrátit peníze nebo vyměnit zboží za jiné.

Reklamace

Jak dlouhá je záruční doba pro uplatnění reklamace?

Zákonem stanovená lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců.

Kde můžu reklamovat zboží zakoupené přes internet?

Reklamovat zboží můžete buď přímo v naší prodejně v Brně nebo můžete zboží zaslat poštou. Nezapomeňte přiložit kopii dokladu o nákupu a připsat důvod reklamace. Podrobné informace: Jak postupovat při reklamaci?

Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?

Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží a prokáže nákup reklamovaného zboží dokladem o nákupu (prodejkou, fakturou). Zboží musí být čisté, suché a hygienicky nezávadné.

Musím zboží reklamovat ihned po projevení vady?

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Velikosti zboží

Měřím 182 cm a jsem začátečník. Jak dlouhý snowboard bych měl mít?

Správně dlouhý snowboard by měl sahat někam mezi bradu a nos. Záleží také na odvětví, pro které je snowboard určen. Jste-li začátečník, zvolte snowboard, který Vám sahá po pusu. Zde vám poradíme, jak si správně vybrat snowboard.

Někde jsem slyšel, že snowboardové boty mají být o dvě čísla větší než boty, které nosím normálně. Je to pravda?

Ne, snowboardové boty musí odpovídat velikosti chodidla a musí sedět na noze tak jako boty pro běžné chození. V botách o dvě čísla větších by se Vám zvedala při jízdě pata, při jízdě byste stáli na špičkách. Vybírejte boty maximálně o půl čísla větší než je Vaše běžná velikost.

Nerozumím Vašemu číslování snowboardových bot. Mám velikost 8 a půl.

U bot uvádíme dvě nejběžnější číslování – anglické UK, kterému odpovídají výrazy „mám šestku nohu“ apod., a francouzské EUR.
Pokud si nejste jisti svou velikostí, použijte tabulku velikostí, která se zobrazí po kliknutí na odkaz u detailu produktu. V tabulce uvádíme další dvě číslování – americké US a číslování MONDO, které je v centimetrech. Stačí si tedy změřit délku chodidla a pomocí tabulky vybrat odpovídající velikost UK nebo EUR v objednávkovém formuláři.

Co když si přes internet objednám boty a budou mi malé?

V takovém případě se nic neděje. Pošlete nám boty zpět, přiložte kopii dokladu o koupi a připište, za jakou velikost chcete boty vyměnit. Zboží zakoupené přes e-shop si můžete vyměnit i v naší brněnské prodejně. Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Trička a mikiny si kupuji ve velikosti M. Líbí se mi ve Vašem e-shopu jedna bunda, nejsem si ale jistý, zda nebudu potřebovat spíš velikost L. Mohli byste mi změřit délku zad a rukávů bundy?

Samozřejmě, pokud si nejste jisti správnou velikostí oblečení, neváhejte a kontaktujte nás!

Prodejna

Máte všechno zboží, které máte zobrazeno na e-shopu, také fyzicky ve Vaší prodejně?

Veškeré zboží v našem internetovém obchodě si můžete prohlédnout a osahat přímo v naší prodejně v Brně. Postaráme se o Vás, poradíme Vám s výběrem vybavení.

Mohu ve Vaší prodejně platit kartou?

Ano, příjímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a American Express.

Je možné si u Vás v prodejně zarezervovat zboží?

Ano, Vámi vybrané zboží Vám rádi zarezervujeme, z kapacitních důvodů ovšem pouze do druhého dne do 18 h. Při rezervaci stačí uvést Vaše jméno a telefon, nebudeme po Vás chtít žádnou zálohu.

Dá se poblíž Vaší prodejny zaparkovat? Nerad bych zakoupenou výbavu pro obě děti nesl přes půl města..

Pro naše zákazníky máme k dispozici velké parkoviště přímo za prodejnou! Parkování je možné také podél budovy na vyznačených parkovacích místech. 

Jak daleko je Vaše prodejna od nejbližsí zastávky MHD?

Zastávky MHD se nacházejí v bezprostřední blízkosti naší prodejny. Zakoupená výbava se Vám nepronese, je to vážně jenom kousek! Kudy k nám s MHD?

Servis a opravy

Zdá se mi, že mám na snowboardu tupé hrany – dají se nějak přibrousit?

Provádíme odborný servis snowboardů. Na speciálních strojích se za pomocí brusného kamene zbrousí prkno v celé ploše. Nabrousí se tak hrany snowboardu a z plochy skluznice zmizí malé vrypy a rýhy. Ceník servisu

Mám ve skluznici od kamene hlubokou rýhu. Poradíte mi, co s tím?

Hlubší rýhy ve skluznici se dají zalít speciální hmotou. Skluznice se pak musí zbrousit, aby byla dokonale rovná. Přineste k nám Vaše prkno a my už se o o něj postaráme.

Lepí se mi na skluznici sníh. Asi bych měl prkno navoskovat, ale nevím jak na to.

Skluznici je třeba během sezóny několikrát navoskovat. Můžete k nám snowboard přinést a my Vám ho navoskujeme. Prodáváme však veškeré potřebné vybavení k tomu, abyste si mohli snowboard navoskovat sami doma nebo přímo na horách. Máme velký výběr vosků, žehliček, škrabek, kartáčů...
Chcete se umět dobře postarat o Váš snowboard? Přečtěte si tento článek: Údržba snowboardu, péče o skluznici a hrany

Pozítří jedu na hory a potřeboval bych nabrousit hrany. Uděláte mi servis na počkání?

Servis snowboardu neděláme na počkání. Na nabroušení hran a skluznice, popř. zalití rýh ve skluznici a navoskování potřebujeme více času, v hlavní zimní sezóně alespoň týden. Přineste tedy Váš snowboard včas!

Praskla mi na přezce vázání ráčna (pumpa). Pořídím u Vás náhradní?

Máme skladem velké množství náhradních dílů na vázání – ráčny, celé přezky, zubaté pásky, středové disky, šrouby. Neváhejte a obraťte se na nás, pokusíme se Vaše vázání opravit!

Rozlepila se mi na snowboardové botě podrážka. Provádíte i opravy bot?

Jsme schopni zprostředkovat běžné opravy snowboardových bot jako je lepení podrážek, přešívání trhlin, výměna háčků. V našem e-shopu najdete také náhradní tkaničky.

Půjčovna

Půjčujete snowboardové vybavení?

Půjčujeme zánovní snowboardy, vázání, boty, ale také sněžnice, lopaty, lavinové vyhledávače a sondy. Helmy na snowboard z hygienických důvodů nepůjčujeme. Pokud budete chtít využít služeb naší půjčovny, nezapomeňte si s sebou vzít občanský průkaz nebo pas! Půjčovné a zálohu je třeba uhradit hotově. Koukněte na ceník půjčovného.

Chci mít jistotu, že můj syn bude mít na jarní prázdniny k dispozici snowboardový komplet z Vaší půjčovny. Dá se zboží v půjčovně zarezervovat?

Doporučujeme přijít tři dny před odjezdem, pomůžeme Vám vybrat výbavu a tu si můžete ihned odnést. Tyto tři dny navíc nebudeme účtovat do půjčovného. Rezervace zboží z půjčovny není možná.

Půjčil jsem si u Vás na týden snowboardové vybavení. Snowboarding mě chytl, zapůjčená výbava mi perfektně sedí a rád bych si ji odkoupil. Je to možné?

Samozřejmě! V takovém případě Vám dokonce nebudeme účtovat půjčovné! Doplatíte jen rozdíl mezi cenou vybavení a částkou, kterou jste u nás zaplatil při vypůjčení (půjčovné + záloha).

Přihlásit se

Nepamatuji si heslo

nebo

Registrace

Jazyk