Reklamace

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Zboží můžete reklamovat v naší prodejně v Brně nebo ho poslat poštou.

Reklamace musí být vyřízena neprodleně, nejpozději do 30 dnů, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.

Chcete vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

Jak postupovat při reklamaci

Reklamaci lze uplatnit pouze v době do 24 měsíců od převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, doporučujeme reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

Reklamační formulář ke stažení stáhněte si jej, vytiskněte a přiložte spolu s kopií dokladu o nákupu (fakturou nebo prodejkou) k reklamovanému zboží.

Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna bota, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné.

 

Adresa pro zasílání reklamací:

"REKLAMACE"
SNOWBOARD ZEZULA
Palackého třída 170
612 00 Brno

Bližší informace:

Reklamační řád

Reklamační řád účelně upřesňuje postup zákazníka a společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. v případě, že přes veškeré úsilí společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění reklamace.

Tento reklamační řád se vztahuje pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem dle § 419 občanského zákoníku.

Předcházení vzniku vady

Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh a velikost výrobku přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.

Nadměrné či nevhodné užívání výrobku nebo jeho používání k nevhodnému účelu mohou nepříznivě ovlivnit funkčnost a životnost výrobku a může být důvodem odmítnutí reklamace.

Správná a pravidelná údržba výrobku je předpokladem pro dobrý stav zboží a jeho plnou funkčnost. Poradíme vám, jak správně udržovat snowboardové vybavení.

Všeobecné reklamační podmínky

Práva kupujícího z odpovědnosti za rozpor s kupní smlouvou a z odpovědnosti za vady zboží (dále jen reklamace) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamační řádem v platném znění, který je neoddělitelnou součástí kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající je povinen seznámit kupujícího s obsahem reklamačního řádu vhodným způsobem (např. vyvěšením v prodejně, zveřejněním na www stránkách).

V případě, že kupující zjistí, že zboží není při převzetí ve shodě s kupní smlouvou nebo vyskytne-li se u zboží vada, může kupující uplatnit u prodávajícího reklamaci. Za rozpor s kupní smlouvou nebo za vadu zboží nelze považovat a reklamaci nelze uplatnit v případě, že:

  • změna vlastností zboží vznikla v důsledku opotřebení či nesprávného používání, skladování, nesprávného zásahu či mechanického poškození
  • změna vlastností zboží vznikla v důsledku neprovádění nutné údržby nebo v důsledku jejího nesprávného provedení
  • reklamace se týká vady, pro kterou byla sjednána nižší cena
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím
  • zboží již je zcela opotřebováno v rámci své užitné hodnoty

Uplatnění reklamace

Kupující by měl reklamaci uplatnit v místě, ve kterém zboží zakoupil. Kupující má však právo uplatnit reklamaci v kterékoliv provozovně patřící prodávajícímu, v níž je přijetí reklamace možné, a to s ohledem na sortiment prodávaného zboží, popřípadě v sídle prodávajícího. Výjimkou je uplatnění reklamace u osoby, která je určena k provedení opravy v potvrzení o povinnostech prodávajícího v případě vadného plnění.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.

Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného vyřizovat reklamace v prodejně po celou provozní dobu.

Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn. doložit místo a čas uskutečnění koupě a cenu zakoupeného zboží. Výše uvedené náležitosti doloží kupující prodejním dokladem, potvrzením prodávajícího o povinnostech v případě vadného plnění, popř. jiným věrohodným způsobem.

Doba pro uplatnění práva z vady

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Při koupi použité věci je kupující oprávněn uplatnit právo z vady v době jednoho roku od převzetí zboží.

Právo na reklamaci zanikne, nebylo-li uplatněno v době pro uplatnění práv z vadného plnění.

Doba od okamžiku uplatnění reklamace do doby, kdy je kupující povinen zboží po skončení opravy převzít, se do doby pro uplatnění práv z vadného plnění nezapočítává.

Dobu pro uplatnění práv z vadného plnění nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou může zboží při správném užívání a údržbě, vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a intenzitě užívání, vydržet.

Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.

Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Po marném uplynutí lhůty uvedené v předchozí větě může kupující od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Prodávající je oprávněn rozhodnout o reklamaci sám a není povinen vyhovět žádosti kupujícího o posouzení oprávněnosti reklamace třetí osobou. Prodávající je dále oprávněn rozhodnout sám o způsobu provedení opravy. Kupující nemůže bez souhlasu prodávajícího předat zboží k opravě třetí osobě. V takovém případě ztrácí kupující nárok na bezplatné provedení opravy.

Kupující je povinen převzít si zboží k datu uvedeném na potvrzení o vyřízení reklamace. Nevyzvedne-li si kupující zboží do šesti měsíců od vyznačeného data a byl-li v této době kupující alespoň jednou vyzván k převzetí zboží, má prodávající právo zboží zlikvidovat.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Práva kupujícího

Práva kupujícího jsou specifikována v Obchodních podmínkách společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

Přihlásit se

Nepamatuji si heslo

nebo

Registrace