Herschel: ikona v doplňcích následuje funkci i design

12. února 2019 | 0 komentářů

Je to tady! Značka Herschel konečně dostupná i u nás! Tenhle veleúspěšný brand je poháněn kupředu především touhou vytvářet designové kousky a kvalitní doplňky vhodné ke každému outfitu. A nutno podotknout, že tohle motto mu pekelně svědčí!

Pokud jsi fanda menšího batůžku, do kterého se ti vlezou ty největší nutnosti, a víc v podstatě nepotřebuješ, rozhodně mrkni na City Mid! Vyžaduješ-li objemný bágl, co unese jak knížky do školy, laptop i dres na odpolední trénink, hoď očko na Malou Ameriku. A jestli chceš něco opravdu echtovního, tak camo Pop Quiz nebo květinový Classic X-large si u tebe v srdci zaslouží zvláštní místo! My jsme téhle značce propadli okamžitě. Máš-li to úplně stejně, pojď si přečíst, jak vůbec vznikla myšlenka dát se do podnikání s batohy Herschel.

„Naším cílem je vytvářet nestárnoucí batohy se smyslem pro detail.“

Dnes už slavnou značku založili v roce 2009 bráchové Jamie a Lyndon Cormackové a pojmenovali ji Herschel Supply Co. Pro námět k pojmenování svého nového brandu nemuseli chodit nijak zvlášť daleko. Stačilo se inspirovat svým rodným městečkem. Prapradědeček Cormack se do Herschelu v Saskatchewanu přistěhoval v roce 1906. Jen pro informaci, dnes na tomto místě žije už pouhých třicet lidí. A právě tady se narodily a vyrostly celé tři generace Cormacků. Nápad pojmenovat svoji nově vznikající značku právě takto byl tehdy jedním dechem přijat.

Sídlo Herschel však na tomto téměř opuštěném místě nehledejte, ale vydejte se do kanadského Vancouveru. I přes to, že kluci přesunuli podnikání o kousek dál do větší metropole, jejich blízký vztah k rodišti je patrný i ve filosofii společnosti. Jamie a Lyndon si stáli za tím, že nemá smysl vytvářet kopie starých batohů, které neodráží potřeby dnešních uživatelů. Namísto toho se rozhodli jít originální cestou a šít batohy v oldschoolovém stylu, avšak na míru uzpůsobené člověku 21. století. A zabodovali na plné čáře!

Bratrům se podařil nevídaný kousek, a to vypracovat se během deseti let ve světoznámého producenta ikonických batohů, které tutově nemají konkurenci. To mimochodem dokazuje i fakt, že své produkty prodávají po celém světě ve více než pěti tisících obchodech – v Japonsku, Itálii, Mexiku i Austrálii. Jen v prvním roce prodali na úctyhodných osm tisíc batohů. A dneska už počty prodaných modelů dosahují celých milionů.

Co stojí za tímhle velkým úspěchem? Proč hipsteři po celém světě netouží nosit na zádech nic jiného než Herschel? Atraktivní design hraje bezpochyby prim. Old-time logo, kožené strapy a retro design, Little America je typický model, z nějž přímo čiší americká nostalgie. Herschel vyrábí batohy pro každodenní využití a staví na individuálních potřebách skutečného člověka – zásadní je při navrhování rozhodně i funkčnost.

Dalším pilířem je efektivně zvolená marketingová strategie, v níž se bratři Cormackovi rozhodli namísto masového získávání zákazníků naopak pro sociální sítě, magazíny a veletrhy. Své zákazníky chtěli oslovovat individuálně a vyprávět jim svůj příběh. Což také souvisí s jejich lokálním pohledem na výrobu produktů. Uvědomují si světové trendy, na druhou stranu však kladou důraz na regionální kulturní odlišnosti a podle toho přizpůsobují svou nabídku. A my souhlasíme, že tahle strategie se jim vážně vyplatila. Méně je někdy více.

Herschel se za několik let stal natolik populární značkou, že mu jeho úspěch otevřel dveře ke snovým spolupracím. Určitě si zaznamenal originální a roztomilé batohy Hershel s myšákem Mickeym od Disneyho nebo stylovky ve spolupráci s Coca-Colou a Hypebeast.

Kalendář akcí

Detailní kalendář »

Přihlásit se

Nepamatuji si heslo

nebo

Registrace

Jazyk