Česky CZK
:
:


:

 
CZK | EUR

Výměna a vrácení zboží

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Pro odstoupení od smlouvy lze využít tento formulář.  Uvedené znamená, že zboží můžete vrátit nebo za níže uvedených podmínek můžete požadovat jeho výměnu. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení v původním obalu. Právo odstoupit od smlouvy však není dáno v případech dle § 1837 občanského zákoníku, tzn. zejména v případech, pokud se jedná o dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo o dodávku zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnost.

Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod, neplatí to pro nákup v naší kamenné prodejně.

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.

Vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a nechcete je vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni prosím připište číslo vašeho účtu - ukázat příklad.

Peníze za zboží i poštovné vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady spojené s vrácením zboží však neproplácíme.

Došlo-li ke snížení hodnoty vraceného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, započteme toto snížení hodnoty vraceného zboží na cenu tohoto zboží.

Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Propagační předměty (samolepky, odznáčky, katalogy) si i v případě vracení zboží můžete ponechat.

Výměna zboží

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva apod.), pošlete nám zboží zpět.

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost - ukázat příklad.

Zboží Vám podle dostupnosti náhradního zboží vyměníme a obratem pošleme. Jde-li o výměnu zboží v maloobchodní ceně nad 1000 Kč nebo s použitím zákaznické karty nad 600 Kč, zákazník poštovné při výměně neplatí. V ostatních případech hradí poštovné 55 Kč.

Adresa pro zasílání zboží:

"VÝMĚNA" nebo “VRÁCENÍ”
Snowboard Zezula
Palackého třída 170
612 00 Brno

V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku!
Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.

Newsletter

Nezmeškejte příležitost, jak výhodně nakoupit!

Zobrazení informací o certifikátu Heureka - Ověřeno zákazníky